24 August 2023

Sommerskolen blev en succes med inspiration og ny viden

SOMMERSKOLE 2023

Ideer og erfaringer var der masser af i Holst auditoriet i Mærsk Tårnet i sidste uge, da COBL holdt vores tredje sommerskole for undervisere på SUND.

participants summer school 23
Hver dag bød på noget spændende lige fra de studerendes perspektiv over en rundtur i brug af forskellige medier og Absalon til hvordan man kan gøre AI til sin ven.

Sommerskolen modtog flot feedback fra de mere end 100 deltagere og fik en gennemsnitlig score på 5.3 ud af 6. Flere deltagere fremhævede oplægsholderne og var glade for at høre om deres erfaringer og for at have mulighed for at diskutere emnerne videre til frokost.

Programmet var så tæt pakket med oplæg og øvelser, at nogle ligefrem ønskede sig lidt længere pauser, men vi nåede det hele og ses igen til næste år i uge 33.
Find hele programmet for Sommerskole for undervisere 2023 her.

Hvis du vil se mere og få adgang til det tilknyttede Absalonrum, som indeholder dokumenter, slides og ekstra materiale, er du velkommen til at skrive til cobl@sund.ku.dk